بهترین ساعتهای زنیت ال پریمرو را که باید در نظر بگیرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Zenith 50th Primero Anniversary El Primero Revival

در مرحله بعدی ، ما یک قطعه جسورانه و میراثی داریم که ظاهری پیچیده تر از قطعه قبلی دارد. A384 که به عنوان یک ساعت مچی قدرتمند در طول دهه 1960 شناخته می شود ، یکی از قطعات ساعت مچی زنیت است. پنجاه سال بعد ، جزئیات پیچیده آن هنوز در آخرین احیا its آن مشهود است ، وفاداری مارک به نشان تجاری آن را اثبات می کند. 50th Anniversary El Primero A384 Revival فقط یک نسخه تازه از ساعت مچی برای دریافت استاندارد نماد کرونوگرافی El Primero نیست. در عوض ، این یک نسخه کاملاً واضح است که از تمیز اصلی آن استفاده از نمای بیرونی کریستال یاقوت کبود است. پوشیدن این قطعه مانند حمل بخشی از تاریخچه زماندار پر رونق زنیت است.

El Primero Revival A384 دارای یک کیف استیل 37 میلی متری و یک بند ساخته شده از چرم تمساح است. صفحه به رنگ سفید شفاف است و با آرم کرونوگراف Zenith ، عقربه های ضد زنگ و نشانگرهای ساعت با Super-LumiNova تزئین شده است. بعلاوه ، پشت ساعت به صورت عمدی برهنه است و به افراد اجازه می دهد حرکت مسحورکننده و زیبا تزئین شده آن را تحسین کنند. این مدل همچنین به یک توزیع کننده 12 ساعته سیاه رنگ همراه با قدرت تحمل فشارهای شدید آب تا 50 متر مجهز شده است.

با تماشای اواسط موقعیت 4 و 5 ساعته خود ، یک نشانه تاریخ مجسمه نیز نقطه کانونی این ساعت خاص محسوب می شود. در حالی که این یکی بند مشکی دارد ، اما در نوع دستبند نردبان نیز موجود است ، که تحت مراقبت از جواهرات مشهور ساعت و سازنده زنجیره ای معروف Gay Freres بود. این ساعت جالب توجه یک انتخاب عالی برای کسانی است که چیزی را می خواهند که دارای لطافت و پیچیدگی باشد اما استفاده از آن نسبتاً آسان است.




:: موضوعات مرتبط: ساعت , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 8 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');